بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

قصه‌ی پر غصه‌ی «مثنوی آدم‌ها»



مثنوی آدم‌ها از هم‌آن آغاز، بارها و بارها سختی‌ها کشید و آزارها دید! بارها اصلاحیه گرفت و بارها ارشاد شد و سال‌ها پشتِ سدِ ارشاد ماند. و اکنون، نوبت دفتر سوم است. ایرادهاشان کاملن تفسیری‌ و ذوقی‌ست. من چیز دیگری گفته‌ام و دوستانِ عزیز ارشاد، چیز دیگری برداشت کرده‌اند. امیدوارم قصه‌ی پر غصه‌ی مثنوی آدم‌ها نیز ادامه پیدا کند و زودتر به فرجام‌ش (که نمی‌دانم چند دفتر می‌شود) برسد. 



اصلاحیه، و تأخیر در انتشار دفتر سومِ مثنوی آدم‌ها



دفتر سومِ مثنوی آدم ها از ارشاد اصلاحیه گرفت. اصلاح، انجام شد و دوباره به ارشاد داده شد تا مجوز بگیرد و چاپ شود؛ اما دوباره اصلاحیه خورد! پس دوباره باید اصلاح شود ... دوباره به ارشاد برود ... تا مجوز بگیرد.