بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

قصه‌ی پر غصه‌ی «مثنوی آدم‌ها»



مثنوی آدم‌ها از هم‌آن آغاز، بارها و بارها سختی‌ها کشید و آزارها دید! بارها اصلاحیه گرفت و بارها ارشاد شد و سال‌ها پشتِ سدِ ارشاد ماند. و اکنون، نوبت دفتر سوم است. ایرادهاشان کاملن تفسیری‌ و ذوقی‌ست. من چیز دیگری گفته‌ام و دوستانِ عزیز ارشاد، چیز دیگری برداشت کرده‌اند. امیدوارم قصه‌ی پر غصه‌ی مثنوی آدم‌ها نیز ادامه پیدا کند و زودتر به فرجام‌ش (که نمی‌دانم چند دفتر می‌شود) برسد. 



نظرات 3 + ارسال نظر
سلام شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.alirezafouladi.blogfa.com

درود دکتر هادی عزیز.
طاعاتتان قبول و پیشاپیش عید عبادت بر شما مبارک.
به یاد و دعاگویتان بوده و هستم.
دعا می کنم سایه تنگ نظری ها از سر اصحاب اندیشه دور شود.
با آرزوی بهترینها برایتان.

سلام آقای دکتر فولادی بزرگوار
طاعات شما هم قبول
و عیدتان مبارک
سپاس از دعای خیرتان
آمین

نادم سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:22 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

میشه تنهایی بازی کرد
میشه تنهایی خندید
میشه تنهایی سفر کرد
ولی خدایی خیلی سخته تنهایی
تنهایی را تحمل کرد …!

نادم چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:37 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

پک زدن به سیگار هیچ معنایی ندارد الّا نوعی لجاجت با خود، و حتی لجاجت در تداوم ِ نوعی عادت.
عجیب ترین خوی ِ آدمی این است که می داند فعلی بد و آسیب رسان است، اما آن را انجام می دهد و به کرات هم. هر آدمی ، دانسته و ندانسته ، به نوعی در لجاجت و تعارض با خود بسر می برد ، و هیچ دیگری ویرانگرتر از خود ِ آدمی نسبت به خودش نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد