بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

کتابِ تازه‌ام

دفتر دوم مثنوی آدم‌ها هشت ماه است که پشتِ درهای ارشاد، گیر کرده است. و این کتاب (پرتوی بر قاعده‌های زبان عربیبی‌درنگ و دو روزه، از ارشاد مجوز گرفت و به چاپ رسید!

بخشی از پیش‌سخن این کتاب:


               در این کتاب، تلاش‌ام این بوده است که قاعده‌های زبان عربی را به

               زبانی بس آسان و روان و فارسی‌وار بنویسم و گره‌ی برخی قاعده‌های 

               سخت و پیچیده را باز کنم. گاهی قاعده‌هایی گفته‌ام که تا اندازه‌ای

               نو و تازه است. گاهی قاعده‌های کهن را، که بارها درباره‌اش گفته‌اند،

               به روشی ویژه گفته‌ام. درباره‌ی قاعده‌ها، همواره، به گونه‌ای سخن

               گفته‌ام که هم آسان فهمیده شوند، و هم شیوه‌ی نگارش‌ام جوری 

               باشد که به زبانِ گوش‌نواز و دل‌نشین فارسی، وفادار باشد. آری؛ در

               این کتاب، از زبانِ توانای عربی گفته‌ام اما همواره تلاش کرده‌ام که 

               در تک‌تکِ گزاره‌های این کتاب، دل به زبانِ بس توانا و بسی زیبای

               فارسی بسپارم.