بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

به دفتر دوم‌ام مجوز ندادند

پس از یک سال انتظار، به «دفتر دوم مثنوی آدم‌ها»ی من، مجوز انتشار ندادند! نمی‌دانم چه کنم!


بیتی از آن:

              هر که خواهد شاد باشد، شاد نیست

               شـــادیِ نـاآمــــده، جـــــز بـاد نیــست





دو بیت از کتابِ مانده در ارشاد


دو بیت از دفتر دوم مثنوی آدم‌ها، که شوربختانه یک‌سال است پشتِ درهای وزارت ارشاد، مانده است و هنوز مجوز نگرفته است:



                                    زرپرستی نیست زرخواهی؛ بدان!

                                    ایـــن برای زنــدگــی؛ آن، ضد جان


                                    زرپرستی، دوست را نادیدن است

                                    پـابـرهـنـه بــر رفـاقـت ریــدن است