بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

اصلاحیه، و تأخیر در انتشار دفتر سومِ مثنوی آدم‌ها



دفتر سومِ مثنوی آدم ها از ارشاد اصلاحیه گرفت. اصلاح، انجام شد و دوباره به ارشاد داده شد تا مجوز بگیرد و چاپ شود؛ اما دوباره اصلاحیه خورد! پس دوباره باید اصلاح شود ... دوباره به ارشاد برود ... تا مجوز بگیرد.



نظرات 1 + ارسال نظر
نادم سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:57 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

الان که فکر میکنم می بینم دوست داشتن از دور هم خوبه

میشه تو رو دوست داشته باشم ولی نداشته باشمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد