بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

تصویر روی جلد کتاب «مثنوی آدم‌ها» (بخش پنجم)

 

                       

بخش نخست  بخش دوم  بخش سوم  بخش چهارم

نظرات 4 + ارسال نظر
رقیه یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:55 ب.ظ

اینطوز که معرفی کردید و اینطور که فهرست نشان می‌دهد باید نکته‌های بکری داشته باشه این کتاب. بد نیست اگر بخشی از شعرها را هم می آوردید

می‌آورم

ناشناس یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ

توی نمایشگاه میاد؟

بله. نشر آشیان

سعید یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ب.ظ

طرح روی جلد قشنگ است

نیلوفر مردابی شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ب.ظ



طرح روی جلد خیلی زیباست مخصوصا رنگ زیبایی رو که انتخاب کردید ...

حتما تهیه اش می کنم ... ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد