بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بودنِ بی‌دیگران، نفی «من» است



«در جـهـان‌بــودن»٬ همانا بودن است

بودنِ بـی دیـگران٬ نفـی «من» است

                                               مثنوی آدم‌ها




نظرات 2 + ارسال نظر
ترابی سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:07 ب.ظ

این بیت شما مرا به یاد هایدگر می‌ اندازد. آیا زمان سرودن‌ آن هایدگر در ذهنتان بود؟

سلام آقای ترابی عزیز؛
خودآگاه، نه؛ اما ناخودآگاه، بله. چون به هر روی، من پیش‌تر، با اندیشه‌های بزرگانِ فلسفه و اندیشه، کمابیش آشنا بوده‌ام.

سلام سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.alirezafouladi.blogfa.com

سلام دکتر جعفری عزیز و بزرگوار.
امیدوارم کسر خدمت ما را ببخشایید.
همیشه از اندیشه و هنر شما آموخته ام.
پاینده و سربلند باشید.

سلام استاد عزیز
سپاس و صد سپاس از مهر و مهربانی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد