بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

میوه‌های ساده‌بین

 

 

بیتی از دفتر سوم مثنوی آدم‌ها که اگر خدا بخواهد، به زودی منتشر می‌شود:

 

این جهان، بس تار و بس پیچیده است!

میــوه‌های ساده‌بیـــن، گنـدیـده است!

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نادم شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:45 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

نمی نویسم ..... چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی! حرف نمی زنم .... چون می دانم هیچ گاه حرف هایم را نمی فهمی! نگاهت نمی کنم ...... چون تو اصلاً نگاهم را نمی بینی! صدایت نمی زنم ..... زیرا اشک های من برای تو بی فایده است! فقط می خندم ...... چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام

سلام دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.alirezafouladi.blogfa.com

سلام دکتر هادی نازنین.
پیچیدگی این جهان حد ندارد، به حدی که برای تحمل، مجبوریم بگوییم ساده است.
استفاده کردم مثل همیشه.
از الطافتان بسیار سپاس.
با آرزوی بهترینها برای آن دوست دانشی.گل

سلام دکتر قولادی بزرگوار
سپاس از لطف شما

محمدی جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام آقای دکتر
معلوم هست کی چاپ میشه دفتر سوم؟

سلام
نه چندان دور و دیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد