بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

حیرت عاقل، حیرت عاشق


بیت‌هایی از مثنوی آدم‌ها، دفتر دوم:

حیرت عاشق: شگفت از آن شکوه!!
پا زمین، سرها به بالا، زیر کوه!!

حیرت عاقل از این حیرت جداست
نیک بنگر؛ آن کجا و این کجاست!!

عاقلان حیرت کنند اما بدان
خواستار پرسش‌ند و حل آن

حیرت عاشق ورای پرسش است
بی سؤال و پاسخ و بی کوشش است




نظرات 3 + ارسال نظر
Ali دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ http://funday.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری اگه تونستی به وبلاگ من هم سر بزن. (با تشکر)

مصطفی ونکی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

بیت اول و آخر خیلی قشنگ و رساست. کتاب رو از کجا میشه خرید آقای جعفری؟

آقا مصطفی؛ من چندان خبر ندارم. گمان می کنم جلوی دانشگاه داشته باشند

سیستم همکاری در فروش سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.mizbanmarket.com/20794/

میزبان مارکت که زیر مجموعه ای از گروه تجارت الکترونیک میزبان می باشد نسل جدیدی است از سیستم های همکاری در فروش و میزبان مقتدری است برای کاربرانی که به دنبال یک سیستم جامع ، هوشمند و مطمئن می باشند .

مزایای سیستم همکاری در فروش میزبان مارکت:

1- دارا بودن محصولات بسیار جذاب ،جدید ،متنوع ،معتبر و پربازده
2- پرداخت 30 تا 50 درصد از فروش محصولات به عنوان پورسانت
3- تسویه حساب فوری و لحظه ای به درخواست کاربر با سقف درآمد حداقل 8000 تومان
4- پشتیبانی توسط ایمیل و تلفن
5- سیستم نرم افزاری قدرتمند و شفاف در نحوه عملکرد و فروش محصولات و محاسبه پورسانت شما
6- امکانات بسیار متنوع برای تبلیغ محصولات مختلف از جمله تبلیغات تصویری ، لینک باکس ، پست ثابت و ...
7- امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل و از طریق کد رهگیری پستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد