بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

گرداب‌ها و گردنه‌های چاپ کتاب



این روزها و ماه‌های عجیب و غریبِ فرهنگ و ادب و دانش و نشر و کتاب و کاغذ و ارز و سکه، اگر بخواهی کتابی را چاپ کنی، به هزار گرداب و گردنه بر می‌خوری. دفتر دوم کتاب مثنوی آدم‌ها پس از گذر موفقیت‌آمیز از چندین و چند گرداب و گردنه (از جمله، گردنه‌ی بس بلند و طولانی وزارت ارشاد)، دوباره در گردنه و گردابی دیگر گرفتار شده است!  



نظرات 6 + ارسال نظر
گلگیسو چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

توی این زمونه هر کاری بخوای بکنی به مشکل برمیخوری. چه برسه به کتاب که از اولش با مشکل روبه رو بود.

حلقه تجریش پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ http://tajrishcircle.blogfa.com

درود
بسیار خوشحال می شویم با ما تبادل لینک داشته باشید .
ارادتمند
حلقه تجریش
شروین طاهری

سلام
من هم همینطور سرکار خانم طاهری. سپاسگزارم از لطف و مهربانی شما. وبلاگ‌چرخان من فعلن خراب شده است. اگر درست شد، حتمن. عید شما مبارک باشد

پاییز رحیمی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.paeiizan.blogfa.com


درود دوست نازنین!
فرارسیدن بهار سبز و دل انگیز برشما و همه ی عزیزانتان خجسته باد. امیدوارم سال جدید برایتان سرشار از شادی و شیرینی و سلامتی و رستگاری باشد.

سپاسگزارم خانم رحیمی عزیز و بزرگوار. بر شما نیز این جشن نوروز فرخنده باشد. امیدوارم همیشه سربلند و شاد و کام‌یاب باشید

zahra joghataaei پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ

salam ostad
pas daftare dovvometoon chi shod. in che gerdabiye dige ke enghadr tool mikeshe

سلام خانم جغتایی
عید شما مبارک
چه عرض کنم؟! گردابِ ... نگویم بهتر است!

رضا رسولی پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام استاد
عیدتون مبارک
کتاب مثنویتان کتاب خوبی بود. همچنان منتظر دفتر دومش هستم

سلام آقا رضا
عید شما هم مبارک
منتظر باشید تا انشاء الله در جشن صد سالگیَ‌م چاپ می‌شود

سلام دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.alirezafouladi.blogfa.com

سلام استاد عزیز.
ارادتمندم.
هنوز نیستم، اما گاهی مطالبتان را می خوانم و این دو مطلب اخیر را هم خواندم و مثل همیشه آموختم.
پاینده باشید و سرفراز.

سلام جناب استاد فولادی بزرگوار
هر جا که هستید و هر کار که می‌کنید، کام‌یاب و خرسند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد