بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

«راز» و «مسئله»

بیتی از دفتر دوم مثنوی آدم ها، که در وزارت ارشاد مانده است و غیر مجاز شده است:


                          «راز» اگر کاویده گردد، شرّ شود

                          از هزاران «مسئلـه»، بدتـر شود!


نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا جغتایی جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام استاد
شما واقعا نکات فلسفی و روانشناسی و انسانشناسی امروزی و جدید را به زبان شعر به نحو احسن سروده اید. دست مریزاد.

پاسخ:
سلام خانم جغتایی
سپاس از حسن نظر شما

[ بدون نام ] جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ

من فرق مسئله و راز رو نمیفهمم

مسئله، قابلیت حل شدن را دارد اما راز، نه

[ بدون نام ] جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

ببخشید
توضیح شما چیزی را حل نکرد. توضیحتان هم مثل بعضی از شعرهاتان کمی سخت است. البته خیلی از آن ها دقیق و قابل فهم است

کنعان سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ http://kannan-mohammadi.blogfa.com

سلام خیلی قشنگه..
اره راس میگی واقعا همین طوریه...

سلام و سپاس

سلام پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.alirezafouladi.blogfa.com

سلام هادی عزیز.
به یادتان بوده و هستم.
گاهی سر زده ام و هیچ وقت نمی خواهم این نکات عمیق را از دست بدهم.
کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ
کار ما شاید این است
که در افسون گل سرخ شناور باشیم
دوستتون دارم.
زنده و پاینده باشید.

سلام بر فولادی بزرگوار
من شما را همیشه یکی از دوستان نادیده و دیده ی خودم می دانم
سپاس از لطف همیشگی شما

فاطمه خراسانی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام استاد جعفری
خوبیید؟ سوالی داشتم
آیا خدا می تواند یک راز باشد؟ پس ادله خداشناسی جیست؟

سلام
بحث مفصلی است اما دست کم می توانم تا این حد بگویم که ادله خداشناسی با مفهوم خدا سر و کار دارد نه مصداق خدا

محسن پیری جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام جناب آقای جعفری
این کتاب عربی شما فونتش خوب نیست. آدم را آزار می دهد. بد نیست فکری برایش بکنید.

سلام
چاپ دومش با اصلاح فونت و دگرگونی اساسی در جلد، و افزوده های بسیار فراوان در محتوا و متن، در حدود ۵۰۰ صفحه، تا حدود یک هفته دیگر به بازار می آید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد