بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

به دفتر دوم‌ام مجوز ندادند

پس از یک سال انتظار، به «دفتر دوم مثنوی آدم‌ها»ی من، مجوز انتشار ندادند! نمی‌دانم چه کنم!


بیتی از آن:

              هر که خواهد شاد باشد، شاد نیست

               شـــادیِ نـاآمــــده، جـــــز بـاد نیــست





نظرات 2 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ http://iman111.blogsky.com/

سلام
در کشور ما بر خلاف انتظار ، راه پیشرفت مادی باز است و دانشمندان مادی بزرگ و عزیز شمرده می شوند اما راه پیشرفت معنوی بسته است و علمای عرصه ی فرهنگ و معنویت تحقیر و حتی تنبیه می شوند و نتیجه اینکه شاخص های معنوی در حداقل است.

سلام بر دکتر محسن عزیز
سپاس از شما و اظهار نظرتان

سلام یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.alirezafouladi.blogfa.com

سلام بر هادی عزیز.
خدا کمک می کند. پس ... غم مخور. اگر بشود از شهری دیگر اقدام کنید.
شاد باش ای عشق خوش سودای ما.
ای دوای جمله علتهای ما...

سلام دکتر عزیز
غصه نمی خورم اما غم می خورم؛ و بگذار بخورم فولادی عزیز
دفتر اول را آشیان چاپ کرده است. نمی دانم درست است که دفتر دوم را جای دیگر چاپ کند! از این گذشته، کسی را ندارم در شهرستانها. تازه در تهران هم چندان کسی را ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد