بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

پشت ارشادی‌ها



چندین و چند ماه است که پشت درهای ارشاد مانده‌ام. نمی‌دانم چرا مجوزدادن٬ این‌همه به درازا می‌کشد! اگر این‌ وضعیت بخواهد ادامه داشته باشد٬ باید ۱۵۰ سال عمر کنم تا بتوانم همه یا بخشی از نوشته‌های‌ام را چاپ کنم! یاد چند سال پیش افتادم که به جوانانی که در کنکور قبول نمی‌شدند، می‌گفتند: «پشت کنکوری‌ها».



نظرات 2 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ http://witness.blogsky.com/

سلام

صبوری کن صبوری

سلام

و سپاس

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

کتاب مثنوی آدمها که خیلی خوب و مفید بود. امیدوارم به کتابهای دیگرتان هم مجوز بدهند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد