بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

فیض و فضل٬ در کتاب مثنوی آدم‌ها




                   فیض۱ هـمـــواره نـشـانِ فضـل۲ نیست

                   فیــض٬ بــی فضـل ار بُوَد٬ جـز هزل نیست

                   هــــر فـضیــلت٬ فیــض حــق باشــد مدام

                   نیــست هـــر فیــضــی فضیــلت؛ والسـلام




پ.ن:

۱. خواست من از «فیض»٬ داده‌های گوناگونِ اجتماعی و علمی و فلسفی و دینی و ... ا‌ست.

۲. خواست من از «فضل»٬ خوبی و فضیلت و برتری‌ اخلاقی‌ست.

نظرات 2 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.alirezafouladi.blogfa.com

سلام جناب جعفری عزیز.
کم خدمتی اجباری ما را ببخشایید.
مثل همیشه لذت دیگر داشت.
ضمنا سال نو بر شما مبارک باد.

درود بر استاد عزیز. شما هر کجاباشید و هر کار که بکنید عزیز و بزرگ هستید. عید شما نیز مبارک

Iemily چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 11:49 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد