بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

دو گونه ترس در کتاب مثنوی آدم‌ها





                       ترس ذاتی٬ ترس نـَبْوَد؛ «حالت» است

                       ترس از «ترس» است کز ذهنیت است

                       ترس انسان٬ گر بُـوَد عینــی٬ چه باک؟

                       ترس ذهنــی جـان نمـایــــد چاک چاک






نظرات 1 + ارسال نظر
محب بابایی پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.mohebha.blogfa.com

سلام

با غزلی به روزم و منتظر
از راهنمایی تان دریغ نکنید...!

..................................................خاکسار "ها"


[گل]

سلام
موفق باشی دوست من. خدمت می‌رسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد