بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

وجه شباهتِ عاشق و کودک و پیر و دیوانه٬ در کتاب «مثنوی آدم‌ها»


«کودک» و «پیر»٬ «عاشق» و «اهل جنون»          

فــی المــعــانــــی و الخـُـلـُـق٬ لایـَـعـقِـلــون

                                                                   مثنوی آدم‌ها


نظرات 1 + ارسال نظر
سلام دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.alirezafouladi.blogfa.com

سلام بر سید عزیز.
دقیق بود.
الجنون فنون.
ولی باید «مست» هم اضافه می ‌شد.
پیروز باشید.

سلام بر استاد عزیز
نکته‌بینی شما نیز دقیق بود. زمانی که داشتم این بیت را می‌گفتم ذهن‌ام متوجه «مست» نبود. البته اگر هم بود٬ شاید مشکل وزن پیش می‌آمد. مگر این‌که بیتی دیگر افزوده می‌شد. شاید هم می‌شد و من نمی‌توانستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد