بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

نه شهر خراب، نه شهر سراب‌

شــهــر را٬ مایــه٬ میان‌مایـــــه بُوَد             جانِ آن پـــرمـایـــــه٬ در ســایـــــه بُوَد 

من٬ میان‌مایه؛ تو و او هم٬ چون‌این             شـهـروندان٬ یک‌ســره٬ اهـــل زمیــــن 

شهروندان٬ بیـش یا کــم٬ عادی‌اند             مـــردم کامل٬ نـــه از ایـــــــن وادی‌اند 

شهر ِ پُر از ناسره: شهــــری خراب             شهر ِ سرشار از سره: شهری سراب 

                                                                                        مثنوی آدم‌ها 

نظرات 2 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.alirezafouladi.blogfa.com

سلام.
باز حکایت آرمانشهر دست نیافتنی و شهرهای متوسط نشین امروزی و ...بهره بردیم.

درود
و سپاس از شما

محسن چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ http://salambarma.blogfa.com/

سلام
به نظر من خدا ناقص است و با شیطان کامل می شود و لذا شهر بی شیطان آرامش گورستانی دارد و شهر بی خدا ، ناآرام و تیمارستان است. از آنجائیکه در قرآن آمده ، شیطان به اذن خدا ، گمراه می کند گویی خداوند گمراه می کند و در گمراهی خدا هم نوعی هدایت نهفته است. (ز نیکو هر چه صادر گشت نیکوست)
زوربای یونانی می گوید: خدا به همراهت و شیطان هم

بله جناب دکتر کریمی عزیز. از دیدی و نگاهی و منظری، هم‌این است.
بی خدا، شیطان کجا معنا دهد؟!
بی شیاطین، کی خدا معنا دهد؟!
(مثنوی آدم‌ها)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد