بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

خوشی در ناخوشی

آن که «ذلت در خوشی» را طالب است         در نهان‌اش ناخوشی‌ها غالب است

                                                                                                                        مثنوی آدم‌ها
نظرات 2 + ارسال نظر
سلام شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.alirezafouladi.blogfa.com

سلام بر جناب جعفری عزیز.
فکر می کنم در این بیت خواسته اید پذیرش ذلت را منشا بسیاری از ناخوشیها بدانید حتی اگر ظاهر آن طلب خوشی باشد. به عبارتی لذت طلبی به هر روش را قبول ندارید و معتقدید باید شان انسان در این باره حفظ شود اگرنه آن لذت طلبی در واقع نقض غرض خواهد بود.
بهاری باشید.

درود بر جناب فولادی
بله٬ و چه پر هزینه است این‌گونه‌نبودن در این دیار!

بارون سیاه شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ http://blackrain.blogsky.com

یک جور مازوخیسمِ یعنی ! یا عقده های درونی

گونه‌ای حقارتِ هم‌راه با خوشی‌های ظاهری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد