بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

آبِ زلال و عکس چوب

خوب می‌دانی خودت را؛ خوبِ خوب                    

غــافــل از آبِ زلال و عــکـــس چـــوب!

                                 مثنوی آدم‌ها
نظرات 6 + ارسال نظر
سلام دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.alirezafouladi.blogfa.com

سلام هادی عزیز
اگرچه از این بیت چیزهایی دریافت می شود باز نیاز به توضیح دارد. عکس چوب شناخت ظاهری ما از خود بدون توجه با آب زلال یا همان روح رونده نیست؟

درود بر جناب دکتر فولادی عزیز و بزرگوار؛
این نیز می‌تواند باشد. و شاید این نیز باشد که چوب را که تا نیمه در آب می‌کنیم٬ شکسته و خم دیده می‌شود. و این٬ توهمی بیش نیست. خوب‌پنداشتن خویش نیز توهمی بیش نیست که در آبِ زلالِ هستی‌مان روی می‌دهد.

ماهی سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

تازه با توضیح فهمیدمش..سپاس

همدانی سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ

من همدان هستم. کتاب شما رو چطور باید بگیرم؟ یعنی اگر آمدم تهران کدام کتاب فروشیها دارند؟

برخی کتاب‌فروشی‌های جلوی دانشگاه.
برخی شهر کتاب‌ها
و نیز اینترنت

علی سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

چندین بیت کتابتان خیلی حکیمانه است. شما اهل فلسفه هستین؟

در وبلاگ گفته‌ام. روی اسم‌ام کلیک کنید

فولادی سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.alirezafouladi.blogfa.com

سلام بر آقای جعفری بزرگوار.
عزیزم چرا این بلاگ چرخان شما از کار افتاده است؟ ما خیلی از به روز شده ها را از این جا می دیدیم و به آنها سر می زدیم.
بهاری باشید.

درود
بله٬ گاهی خراب می‌شه و گاهی درست. الان درسته. گاهی چند بار که F5 رو بزنید درست می‌شه. به نظر می‌رسه گوگل مشکلی پیدا کرده. سعی می‌کنم اگه راهی داره حلش کنم و پی‌گیرش باشم. چشم

عطایی دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://zanjere.blogfa.com

سلام دوست عزیز !
خوشحال میشوم بصرف یک استکان غزل پذیرای شما باشم
ممنون[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد