بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

شهر را٬ مایه٬ میان‌مایه بـُوَد

شــهــر را٬ مایـه٬ میان‌مایـــه بُوَد             جان ِ آن پـــرمـایــــه٬ در ســایــــه بُوَد 

من٬ میان‌مایه؛ تو و او هم٬ چنین             شهروندان٬ یک‌سـره٬ اهــــل زمیــــن 

شهروندان٬ بیش یا کـم٬ عادی‌اند            مـــردم کامل٬ نـــه از ایـــــــن وادی‌اند 

شهر ِ پُر از ناسره٬ شهــری خراب            شهر ِ سرشار از سره٬ شهری سراب 

                                                               هادی جعفری٬ مثنوی آدم‌ها٬ انتشارات آشیان

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام من هم عاشق شعر می باشم خصوصا شعرهای مولانا حافظ و سعدی
میتوانم شما را لینک نمایم؟
موفق باشید

مسئله‌ای نیست. بدهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد