بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

خودکشی‌گوها

یک طرف٬ در وصفِ خودکشتـن رود       مـــی‌نــویــــــســـد؛ مـــی‌نــویـــــسـد تا ابد 

غـــرقِ نـعــمت‌های گــونـاگــون بُوَد       روز و شـب٬ افــســــرده و افــســــــون بُــوَد 

ساحـــل دریــا و یـــک کاغــذ٬ قلم        نــالــــه‌هــا از زنـــــدگـــــی؛ انــــدوه و غـــم 

حرف او پنـدی برای خودکشی‌ست       خود٬ پر از حرف است؛ فرمان: خامشی‌ست 

                                                                                               مثنوی آدم‌ها٬ انتشارات آشیان
نظرات 1 + ارسال نظر
جودی آبوت پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.sudi-s.blogsky.com

قوی می نویسی . شاید برای همینه که من زیاد درک نمی کنم ):

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد