بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

فرق قلدری و توانایی

یـک طـرف را بنــگریــد ای قلدران!            او نــجـنـــــگد بـا شــلانِ نـاتـــوان 

بیش می‌بخشد؛ گهی کیفر کند            این٬ همان باشد که آن مادر کند 

                                                            مثنوی آدم‌ها٬ انتشارات آشیان

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ

فوق العاده است. شعرها سرشار از حکمت است. حتما کتابو می خرم

ناشناس سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ

دیگه دوره حکمت و اینجور حرفا گذشته آقاجان

هدایت سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ب.ظ

آقای ناشناس٬حکمتی که توی این کتاب من خواندم حکمت به روز و امروزی است نه حکمت مبتنی بر هندسه بطلمیوسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد