بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

آدمی٬ ماشین نباشد٬ آدم است

آدمی٬ ماشین نباشد؛ آدم است         نظم مطلق در جهان٬ هم‌چون سم است 

                                                                         مثنوی آدم‌ها٬ انتشارات آشیان

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ http://nasim42.blogsky.com

سلام
خیلی دوست دارم این کتاب را داشته باشم شهر ما فاقد کتابفروشی خوب می باشد لطفا بفرمایید چطور از طریق دیگری می توانم این کتاب را تهیه کنم
با تشکر از لطف شما

سلام
از کدام شهر هستید؟... انتشاراتِ آشیان٬ و کتاب‌فروشی‌ها٬ به‌ویژه٬ کتاب‌فروشی‌های جلوی دانشگاه. راهِ دیگری را سراغ ندارم نسیم خانم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد