بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

خـُلق و خـَلق

خـُلق نیکو٬ گر نباشد٬ دیر و زود            خـَلق نیکو را نباشد هیچ سود 

                                                                           مثنوی آدم‌ها٬ انتشارات آشیان

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ

حضور در نمازجمعه این هفته لبیک به هاشمی نیست "نه" به خامنه ای است.

نماز جمعه این هفته تهران رو هاشمی رفسنجانی اقامه می کنه و گفته می شه موسوی و خاتمی هم در این نماز جمعه هستند. خیلی ها دارن می رن و خیلی ها هم با این که با خامنه ای مخالف هستند فکر می کنن به این نماز جمعه رفتن سودی نداره و یه جورایی هاشمی رو بزرگش کردیم و... اما من می گم مهم نیست کی اون بالا میشینه ، مهم اینه که مخالف خامنه ایه و چون مخالف خامنه ای ما باید حمایتش کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد