بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

شهر خراب و شهر سراب

شــهــر پر از ناسره: شــهـــری خراب             شهر سرشار از سره: شهری سراب

                                                                                از کتاب «مثنوی آدم‌ها»

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل اسکندری دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام آقای جعفری.سهیل اسکندری هستم.با اینکه به سن سالم نمیخوره ولی به طور کلی مطا لب جالبی دارید.امیدوارم همیشه موفق باشید به امید دیدار اسکندری

سلام بر سهیل عزیز. سن و سال چندان مهم نیست. ذوق و استعداد و علاقه می‌خواهد. تو هم همیشه کام‌یاب باشی و شاد. به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد