بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

بوسه‌ گرگ

گرگی ... بوسه‌ای ... با همه ... و ... بر همه (از من / درباره‌ی هر آنچه که در من / می‌گذرد)

توقف انتشار ادامه دفترهای مثنوی آدم‌ها


دفتر پنجم مثنوی آدم‌ها (و همچنین ششم و هفتم)، نوکِ قله‌ی مثنوی‌های من است. این دفتر، آغازِ تئوریِ کمابیش جدیدِ بنده درباره انسان و لایه‌های رویی و زیرینِ اوست. دفترهای قبلی، حرف‌های پراکنده‌ی من بودند. از دفتر پنج به بعد، حرف‌ها کاملن منسجم است و در آن‌ها یک تئوریِ مشخصی را ارائه داده‌ام که تقریبن تازگی دارد. این تئوری، کمابیش آمیخته‌یی‌ست از دیدگاه‌های افلاطون، کی‌یر‌که‌گور، ویلیام جیمز، نیچه، هایدگر، و کوهن؛ اما با افزوده‌های خودم، و به ویژه در چارچوب و هندسه‌ی خاص و تازه. متأسفانه انتشارِ این دفتر، به مانع برخورده است...
کوه‌نوردان می‌گویند وقتی نزدیکِ نوک قله می‌شوی، موانع، یکی یکی رخ می‌نمایند: خستگی، سرما، شیبِ تند، و ...
جنابِ ناشرِ عزیز آشیان، (به عللی،) نمی‌خواهد آن را منتشر کند!! و پیدا کردنِ یک ناشر خوب، در این بازارِ آشفته، مصیبتی‌ست بزرگ!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد